Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
其他作者: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Έλλην, c2001
版:4η έκδ.
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有資料詳情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: 658 MAR
復印件 Unknown 可用  預訂