Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Mô tả đầy đủ

Đã lưu trong:
Chi tiết về thư mục
Tác giả khác: Thomas, Michael J. (Biên tập viên), Σαρρής, Νίκος (Thông dịch viên)
Định dạng: Sách
Ngôn ngữ:Greek
Được phát hành: Αθήνα : Έλλην, c2001
Phiên bản:4η έκδ.
Những chủ đề:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Chi tiết quỹ từ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: 658 MAR
Sao chép Unknown Sẵn có  Đặt Giữ