Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Thomas, Michael J. (Editör), Σαρρής, Νίκος (Çevirmen)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edisyon:4η έκδ.
Konular:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detaylı Erişim Bilgileri ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Yer Numarası: 658 MAR
Kopya Bilgisi Unknown Kütüphanede  Rezerve