Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Full beskrivning

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Övriga upphovsmän: Thomas, Michael J. (Utgivare, redaktör, sammanställare), Σαρρής, Νίκος (Översättare)
Materialtyp: Bok
Språk:Greek
Publicerad: Αθήνα : Έλλην, c2001
Upplaga:4η έκδ.
Ämnen:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Beståndsuppgifter i ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: 658 MAR
Exemplar Unknown Tillgänglig  Reservera