Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Descrizione completa

Salvato in:
Dettagli Bibliografici
Altri autori: Thomas, Michael J. (Redattore), Σαρρής, Νίκος (Traduttore)
Natura: Libro
Lingua:Greek
Pubblicazione: Αθήνα : Έλλην, c2001
Edizione:4η έκδ.
Soggetti:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Dettagli sul posseduto da ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: 658 MAR
Copia Unknown Disponibile  Richiedi