Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ
Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...
Spremljeno u:
Daljnji autori: | , |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Izdanje: | 4η έκδ. |
Teme: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: |
658 MAR |
---|---|
Primjerak Unknown | Dostupno Postavi narudžbu |