Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחברים אחרים: Thomas, Michael J. (Επιμελητής έκδοσης), Σαρρής, Νίκος (Μεταφραστής)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Έλλην, c2001
מהדורה:4η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658 MAR
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה