Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ
Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...
Gardado en:
Outros autores: | , |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Edición: | 4η έκδ. |
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
658 MAR |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |