Marketing. Τόμος 2 : οργάνωση αποτελεσματικού μάρκετινγκ

Ο χώρος του Μάρκετινγκ έχει δυναμική λειτουργία και μια οργανωτική έννοια, έτσι το βιβλίο αναλύει τη λειτουργία του Μάρκετινγκ και την Οργάνωσή του, τις Προσλήψεις, τα Προσόντα και τις Πηγές, την Επιλογή Προσωπικού, τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τις Μεθόδους, την Εκπαίδευση του Προσωπικού, τη Διαχε...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Muut tekijät: Thomas, Michael J. (Toimittaja), Σαρρής, Νίκος (Kääntäjä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Έλλην, c2001
Painos:4η έκδ.
Aiheet:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Saatavuus: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: 658 MAR
Nide Unknown Saatavissa  Tee varaus