Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ

Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...

Täydet tiedot

Tallennettuna:
Bibliografiset tiedot
Muut tekijät: Thomas, Michael J. (Toimittaja), Σαρρής, Νίκος (Kääntäjä)
Aineistotyyppi: Kirja
Kieli:Greek
Julkaistu: Αθήνα : Έλλην, c2001
Painos:4η έκδ.
Aiheet:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Saatavuus: ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Hyllypaikka: 658 MAR
Nide Unknown Saatavissa  Tee varaus