Marketing. Τόμος 1 : ανάπτυξη στρατηγικής μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ ως τομέας, είναι ζωτικής σημασίας κομμάτι μιας επιχείρησης. Προκειμένου να είναι αποτελεσματικό σήμερα με τα παγκόσμια δεδομένα της αγοράς θα πρέπει να εξετάζονται τα Συστήματα πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ, να υπάρχει πλήρη Βάση Δεδομένων Μάρκετινγκ, να γίνεται ανάλυση του Περιβάλλον...
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | , |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Έλλην,
c2001
|
Έκδοση: | 4η έκδ. |
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Ταξιθετικός Αριθμός: |
658 MAR |
---|---|
Αντίγραφο Unknown | Στη βιβλιοθήκη Κάντε κράτηση |