Κουρμούσης, Γ. Α. (1991). Λεξικό μάρκετινγκ και βασικών οικονομικών όρων (3η έκδ.). Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών.
Παραπομπή Chicago StyleΚουρμούσης, Γιώργος Α. Λεξικό μάρκετινγκ και βασικών οικονομικών όρων. 3η έκδ. Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1991.
Παραπομπή MLAΚουρμούσης, Γιώργος Α. Λεξικό μάρκετινγκ και βασικών οικονομικών όρων. 3η έκδ. Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1991.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.