Κουρμούσης, Γ. Α. (1991). Λεξικό μάρκετινγκ και βασικών οικονομικών όρων (3η έκδ.). Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών.
Chicago Style aipamenaΚουρμούσης, Γιώργος Α. Λεξικό μάρκετινγκ και βασικών οικονομικών όρων. 3η έκδ. Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1991.
MLA aipamenaΚουρμούσης, Γιώργος Α. Λεξικό μάρκετινγκ και βασικών οικονομικών όρων. 3η έκδ. Αθήνα: Ινστιτούτο Εξαγωγικών Σπουδών, 1991.
Kontuz: berrikusi erreferentzia hauek erabili aurretik.