Η διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας από μετάφραση στη μέση εκπαίδευση /
Στο εγχειρίδιο εντοπίζονται θεωρητικά και πρακτικά προβλήματα τα οποία προκύπτουν από τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης και διδασκαλίας του μαθήματος της αρχαιοελληνικής γραμματείας από μετάφραση ειδικότερα στην κατηγορία των ποιητικών κειμένων (έπος-λυρική ποίηση-δράμα). Παρουσιάζονται επίσης μ...
محفوظ في:
مؤلف مشترك: | |
---|---|
مؤلفون آخرون: | |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας,
1998
|
الموضوعات: |
الملخص: | Στο εγχειρίδιο εντοπίζονται θεωρητικά και πρακτικά προβλήματα τα οποία προκύπτουν από τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης και διδασκαλίας του μαθήματος της αρχαιοελληνικής γραμματείας από μετάφραση ειδικότερα στην κατηγορία των ποιητικών κειμένων (έπος-λυρική ποίηση-δράμα). Παρουσιάζονται επίσης με αναλυτικό τρόπο οι προτεινόμενοι εκπαιδευτικοί στόχοι, που θα μπορούσαν να αναβαθμίσουν τη διδασκαλία της αρχαιοελληνικής γραμματείας από μετάφραση, για όλα τα γραμματειακά γένη και είδη της, σε όλες τις τάξεις της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. |
---|---|
وصف المادة: | Περιέχει βιβλιογραφία |
وصف مادي: | 111 σ. ; 24 εκ. |
ردمك: | 960-7779-06-1 |