Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά : τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα /
Σκέψη στον αυτισμό -- Τρόποι μάθησης των αυτιστικών -- Επαύξηση επικοινωνίας -- Ηχολαλιά - Προωθώντας την κοινωνικότητα -- Τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους εκείνους που θέλουν να κατανοήσουν τον "Kρυφό κόσμο" των αυτιστικώ...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | |
---|---|
Awduron Eraill: | , , |
Fformat: | Llyfr |
Iaith: | Greek English |
Cyhoeddwyd: |
Αθήνα :
Έλλην,
1995
|
Pynciau: |
LEADER | 05424namaa2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | main_12342 | ||
003 | GR-kkKDBK | ||
005 | 20191001211043.0 | ||
006 | a|||||r||||||||||| | ||
008 | 020403s1995uuuugr# |||erb|||u000|0 gre d | ||
020 | |a 960-286-476-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
041 | 0 | |a gre |h eng | |
082 | 0 | |a 371.9 | |
100 | 1 | |4 aut |a Quill, Kathleen Ann |9 35186 | |
245 | 1 | 0 | |a Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά : |b τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα / |c Kathleen Ann Quill ; μετάφραση Ρούντυ Παγίδα ; επιστημονική επιμέλεια ελληνικής έκδοσης Λ. Μεσσήνης [και] Γ. Αντωνιάδης |
260 | |a Αθήνα : |b Έλλην, |c 1995 | ||
300 | |a 405 σ. ; |c 24 εκ. | ||
500 | |a Τίτλος πρωτοτύπου: Teaching Children with Autism Strategies to Enhance Communication and Socialization | ||
520 | |a Σκέψη στον αυτισμό -- Τρόποι μάθησης των αυτιστικών -- Επαύξηση επικοινωνίας -- Ηχολαλιά - Προωθώντας την κοινωνικότητα -- Τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε όλους εκείνους που θέλουν να κατανοήσουν τον "Kρυφό κόσμο" των αυτιστικών παιδιών και να βρουν το δρόμο για να επικοινωνήσουν μαζί τους. Εγχείρημα δύσκολο, απαιτητικό αλλά και ελκυστικό ταυτόχρονα και τούτο διότι ο αυτιστικός κόσμος δεν είναι η σκοτεινή πλευρά της κοινωνίας, αλλά μάλλον ένα παράλληλο με το δικό μας σύμπαν, που έχει τους δικούς του κανόνες, στόχους και μέσα για να τους υλοποιεί. Aυτή είναι η "φιλοσοφία" με την οποία είναι διαποτισμένο αυτό το βιβλίο. Η συγγραφέας χτίζει το θέμα της κεφάλαιο-κεφάλαιο, αποφεύγοντας τις άσκοπες πληροφορίες, πλαισιώνοντάς το παράλληλα, με άφθονο εμπειρικό υλικό. Αυτό καθιστά το συγκεκριμένο πόνημα ιδιαίτερα φιλικό προς τον αναγνώστη / κλινικό ή χρήστη. Τόσο που είναι ίσως η πρώτη φορά στην ελληνική βιβλιογραφία που ένα ανάλογο βιβλίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο από τους ειδικούς όσο και από τους γονείς / κηδεμόνες των αυτιστικών παιδιών. Η μετάφραση και η επιμέλεια του βιβλίου αυτού στα ελληνικά, επιχειρεί, εκτός όλων των άλλων, να καλύψει ένα μέρος του μεγάλου κενού που υπάρχει στην Ελλάδα όσον αφορά στη βιβλιογραφία θεμάτων σχετικά με τον κλάδο της Λογοπαθολογίας-Λογοθεραπείας. Το τμήμα Λογοθεραπείας του ΤΕΙ Πάτρας συμμετέχει ενεργά στην όλη προσπάθεια που γίνεται με σκοπό την προαγωγή της επιστήμης της Λογοπαθολογίας-Λογοθεραπείας στον ελλαδικό χώρο και το βιβλίο αυτό αποτελεί μέρος αυτής ακριβώς της προσπάθειας. Ευελπιστούμε ότι το έργο αυτό θα τύχει θετικής ανταπόκρισης κυρίως από τους σπουδαστές των τμημάτων Λογοθεραπείας, αλλά και συναφών τμημάτων / επιστημών (Ψυχολογίας, Παιδαγωγικές επιστήμες, Κοινωνικής Εργασίας, Παιδοψυχιατρικής, Νοσηλευτικής, κ.ά.). [...] Λ. Μεσσήνης, Ph.D. , Κλινικός Χειρούργος - Νευροψυχολόγος , Γ. Αντωνιάδης, M.Sc., Νευροψυχολόγος - Λογοπαθολόγος. | ||
650 | 4 | |a Αυτιστικά παιδιά |x Σπουδή και διδασκαλία |9 67285 | |
650 | 4 | |a Λογοθεραπεία |9 67286 | |
650 | 4 | |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση |9 66938 | |
700 | 1 | |4 edt |a Αντωνιάδης, Γ. |9 35197 | |
700 | 1 | |4 edt |a Μεσσήνη, Λ. |9 35196 | |
700 | 1 | |4 trl |a Παγίδα, Ρούντυ |9 35187 | |
700 | 1 | |a Quill, Kathleen Ann |t Διδάσκοντας αυτιστικά παιδιά : τρόποι για να αναπτύξετε την επικοινωνία και την κοινωνικότητα |9 81307 | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 11897 |d 11897 | ||
952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_900000000000000_QUI |7 0 |9 18513 |a KDBK |b KDBK |d 2006-11-01 |i 0000000074193 |l 39 |m 1 |o 371.9 QUI |p 0000000074193 |r 2022-04-14 |s 2022-04-04 |w 2019-04-28 |y BK |z [ΑΡΕ: Ζ91801] |