Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Sparad:
Huvudupphovsman: | |
---|---|
Materialtyp: | Bok |
Språk: | Greek |
Publicerad: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Serie: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Ämnen: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signum: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Exemplar Unknown | Tillgänglig Reservera |