Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Серии: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |