Η δύναμη της τηλεόρασης : η λογική του μέσου και η αγορά /
H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς...
Gardado en:
Autor Principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Idioma: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Καστανιώτης,
1997.
|
Series: | Επικοινωνία και κοινωνία
|
Θέματα: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: |
302.234 ΠΑΠ |
---|---|
Copia Unknown | Dispoñible Facer reserva |